Administratief beheer

administratie van gebouwen


Het administratief beheer is een van de belangrijkste verantwoordelijkheden van de syndicus. Op de syndicus rusten namelijk heel wat verplichtingen: hij is naast verantwoordelijke voor het administratief beheer ook verantwoordelijk voor het financieel en het technisch beheer. Ook inzake contractbeheer is hij hét aanspreekpunt.

Hierna gaan we verder in op enkele van deze diverse verantwoordelijkheden.

  • Samenstellen basisdossier
  • Secretariaat en briefwisseling
  • De statutaire jaarvergadering
  • Notulen en verslagen
  • Uitvoering en opvolging
  • Contracten en polissen
  • Archiveren
  • Vertegenwoordiging VME

Syncura kiest voor zijn administratief beheer daarom resoluut voor een digitaal uitgebouwd platform. Een webportaal pér mede-eigendom met alle relevante informatie is gratis consulteerbaar voor iedere mede-eigenaar.

Voor een defecte lamp of deurkruk hoef je ook niet meer te bellen of langs te komen. Via de knop “melding” op het webportaal kan je jouw vraag of opmerking digitaal doorsturen en de verdere opvolging en afhandeling ervan tevens via dit portaal volgen.