WANTED: TECHNICAL PROPERTY MANAGER

FUNCTIE

Wat ga je doen?


Als (Technical) Property Manager krijg een eigen portefeuille toegewezen van een 30 tot 60 gebouwen waar je instaat voor technische & juridische ondersteuning.


Je werkt rechtstreeks en in nauw overleg samen met een ervaren Property Manager.
In deze functie ben je het rechtstreekse aanspreekpunt van de mede-eigenaars, huurders en leveranciers en beheer je het gebouw alsof het van jezelf zou zijn.
Zo zorg je ervoor dat alle nodige en dringende herstellingen uitgevoerd worden, de werken opgevolgd worden en de administratie & facturatie correct is.
Je gaat regelmatig ter plaatse om vinger aan de pols te houden en ervoor te zorgen dat het gebouw optimaal beheerd wordt. Je kan dus rekenen op een zeer veelzijdige job met veel sociale contacten & een erg gevarieerd takenpakket.

Na een grondige opleiding en inloopfase groei je idealiter na 2 jaar door tot Property Manager. Als Property Manager ben je eindverantwoordelijke voor de aan jou toegewezen portefeuille.

Bovenop de taken hierboven vermeld, sta je onder meer in voor:

  • Opmaken van het jaarlijkse beheerbudget, nakijken afrekeningen en overleg boekhouding
  • Het leiden van de algemene vergaderingen (+- 2/week – ‘s avonds) waarop alle eigenaars uitgenodigd worden (groepen van 10 tot 60 personen)
  • Het opmaken van verslagen en rapportering naar de mede-eigenaars

Wie zoeken we?

 

  • Onze ideale kandidaat is minimum in het bezit van een bachelordiploma. Idealiter heb je een uitgesproken interesse in vastgoed en/of bouw
  • Daarnaast beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en werkt graag voor en werk je samen met mensen
  • Je kunt goed zelfstandig werken, bent stressbestendig en je hebt een sterk
  • ontwikkelde verantwoordelijkheidszin
  • Je bent bereid om op termijn regelmatig een avondvergadering te leiden
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Tot slot ben je perfect Nederlandstalig met een goede kennis van het Frans alsook vertrouwd met de gangbare IT-applicaties

Wat mag je verwachten?


Naast een zeer afwisselende en boeiende job met ruime verantwoordelijkheid, kan je rekenen op een competitief salarispakket, aangevuld met een bedrijfswagen, gsm, laptop, groepsverzekering,
maaltijdcheques e.d.


Syncura hecht veel belang aan zijn medewerkers en biedt een uitstekende opleiding met de
nodige doorgroeimogelijkheden.


Werken voor Syncura betekent Groepsgeest, Efficiënt werken, gezonde Ambitie, dit steeds op een Respectvolle manier voor al onze stakeholders. (GEAR)


Je komt terecht in een professioneel en goed georganiseerde organisatie in volle expansie, die resoluut voor een andere aanpak gaat en ‘de nieuwe standaard’ in de markt wil worden.
We opereren zakelijk en resultaatgericht zonder daarbij onze maatschappelijke rol uit het oog te verliezen. Passie voor vastgoed en teamwork staan hierbij hoog aangeschreven.


En jij? Schrijf jij binnenkort mee aan het property management van de toekomst?

> Ontdek onze openstaande vacatures


TESTIMONIAL

 

     

Davy Van Der Poorten, Technical Property Manager Syncura Ronse:

"Mijn carrière en loopbaan binnen Syncura zijn nog pril, maar desondanks de beperkte termijn heb ik al veel kunnen leren. Syncura ondersteunt waar nodig en maakt het mogelijk dat je op je eigen tempo jezelf kan ontwikkelen. Je krijgt de nodige autonomie in je job en de flexibiliteit waarmee Syncura je benadert, is zeer aangenaam om in te werken. Ikzelf ben vrij ambitieus en dat maakte Syncura ook zo’n aantrekkelijke werkgever voor mij. De organisatie biedt perspectief en doorgroeimogelijkheden, hetgeen toch een belangrijke factor is voor de toekomst. Op basis van het eerste half jaar dat ik nu bij Syncura werk, voel ik aan dat ik in mezelf kan investeren en op termijn zowel professioneel binnen de organisatie als persoonlijk als mens kan groeien.

De sfeer binnen Syncura is top! Als pas afgestudeerde kwam ik terecht in een aangename, gemoedelijke omgeving. Ik heb dagdagelijks contact met de collega’s die in hetzelfde kantoor als mezelf werken en dat verloopt met de nodige humor en collegialiteit. Ook de collega’s van andere kantoren hoor ik af en toe, hetzij via telefoon of WhatsApp.

De functie TPM betreft een enorm gevarieerde job waarbij je elke dag afwisseling hebt tussen administratie op je bureau en afspraken met personen ter plaatse in de residenties. Het is een beroep waarbij je communicatief sterk in je schoenen staat en daarbovenop heel wat bijleert over zeer uiteenlopende zaken.

Kortom, mijn persoonlijke ervaring met Syncura als werkgever is positief. Het is een professioneel bedrijf dat goed weet waar het mee bezig is en begeleidt je ook indien je vragen hebt. Syncura biedt je ondersteuning om jezelf zowel op professioneel als menselijk vlak te ontwikkelen en dat is in deze tijden toch wel waardevol!"

 


VIDEO: Een dag in het leven van een Technical Property Manager

LinkedIn
Twitter